Hank: Tackar, tackar! Det enda som kvarstår är att Visby ska gå upp.
Inlägg: 3022159
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Zource: Du kan även se fram emot ett nyförvärv från Vimmerby som jag hört. Willow räknar även med att domarna kommer vara bättre nästa säsong
+ 5
Sv: Silly Season 2026-27
Frågan är om vilken av Hudik och Modo som hamnar högst i HA nästa säsong? Jag sätter en slant på Hudik!
+ 3