Har följt allsvenskan för lite, men visst var BIK ärkegris-laget för ett antal år sedan?
Inlägg: 3022401
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ja men de har mer eller mindre tvättat bort den stämpeln även om den lever kvar hos media.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hejsan
Kan ni ta tillbaka gso321 och sätta hen i fyllecell eller något, rätt tröttsamt att hitta en råtta i brevlådan förklara hur patetiskt dåliga vi är och lite annat personligt också.
Tack på förhand !
Kan ni ta tillbaka gso321 och sätta hen i fyllecell eller något, rätt tröttsamt att hitta en råtta i brevlådan förklara hur patetiskt dåliga vi är och lite annat personligt också.
Tack på förhand !
+ 3