Så summa sumarum till varför folk här inte vill att löven går upp är att deras fans varit dumma här på forumet. Men det är väl sådana "derbyn" man vill ha. Sånt som skapar känslor, engagemang och lapp på luckan. Där en vinst känns så mycket bättre än mot ett gulligt och snällt BIK. Nä hockey är en kampsport som ska skapa irritation, frustration, ångest, lyckorus, glädje och allt samtidigt :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nä hockey är en kampsport som ska skapa irritation, frustration, ångest, lyckorus, glädje och allt samtidigt :)