JanneH: Han kan nog bli bra. Sjua i poängligan i år i Finland tyder på en offensiv uppsida. Han lär vara tänkt till en topplina, kanske rentav förstakedjan?
DIFFEN: man kan väl med säkerhet säga att Otto ska in någonstans i topp 2 kedjorna och att han känns given i PP1. Om han är tilltänkt för 1:a eller 2:a kedjan har vi inte lyckats enats om här inne men jag gissar att bilden klarnar när vi får se vilka andra forwards som tillkommer.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.