Maktankan: Jag håller stenhårt på Rögle. Det är en sympatisk förening, som arbetat långsiktigt och träget för detta. Saik däremot… med sina skelögda avkommor ifrån allt för intima släktsammankomster.. Jag känner äckel… Långsur är jag också. Jag glömmer aldrig det smaklösa hånet mot Jonte Hedström… Jag ser Rögles eventuella SM-guld som ett kvitto på att det är möjligt, för lag som Timrå, att kunna gå hela vägen…
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.