En sak som slog mig idag, säkert diskuterats här tidigare, men tänker på en eventuell roll för Boyce i föreningen. Kan det vara så att han tar Nordgrens plats i sportrådet? Blir nån typ av scout eller nåt åt det hållet?
Lär vara svårt att hitta en bättre kille som står upp för varumärket Timrå IK än bojjan.
Eller kanske på marknadsidan? Tycker den känns rätt trött i dagsläget.
Jag skulle har svårt att tacka nej till sponsring om Boyce kom med en bullpåse och snackade lite hockey.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.