1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3024746

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: En annan sak jag funderat på är det där med tröjhissning, dog det ut? De sa väl att man skulle fortsätta hissa tröjor men det är ju ett bra tag sedan, såna som är värd att hissa måste det ju finnas fler av.

Btw, nu gjorde Röven (Lundin) 3-3.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Har väl hissats tre vepor sen återkomsten? Tanken var att det skulle upp en även under den gångna säsongen men av olika anledningar sköts det på tiden till kommande sässe istället.

Sv: Apropå nånting...
BIK har en för kass målvakt för att de ska bli ett hot. Det blir intressant hur många miljoner som skjuts in till löven om de tar klivet. Vi kan nog bli laget med lägst spelarbudget.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.