Jåkkinen: Frågan är vilka man vill ha upp. Löven kommer bidra till mer drag runt matcherna och det finns en rivalitet sedan gammalt som kan väckas till liv. Eller vill man ha Bik, de är ju en skaplig räddningsplanka nästa år för oss, men samtidigt så är det tråkigt att vara då rädd inför nästa säsong så vi ska tänka att vi behöver Bik för att hålla oss kvar.
Går löven upp så kommer man va spyless efter ett par omgångar när löven hybrisen tar fart. Deras supportrar har en tendens att tro dom är världsmästare fortfarande pga guldet 87. Dryga och malliga och svåra att gilla.
Löven lär ju dock ge oss mer publik de matcher de kommer hit.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Går löven upp så kommer man va spyless efter ett par omgångar när löven hybrisen tar fart. Deras supportrar har en tendens att tro dom är världsmästare fortfarande pga guldet 87. Dryga och malliga och svåra att gilla.
Löven lär ju dock ge oss mer publik de matcher de kommer hit.