Ur Hockeysverige.se..."AIK bryter kontraktet med Jesper Emanuelsson. Forwarden lämnar nu klubben trots ett år kvar på kontraktet.
Jesper Emanuelsson hade för ett år sedan ett starkt slutspel där han inte minst i kvartsfinalen mot Björklöven var bärande. Han blev sedan tyvärr skadad och missade både semifinalen och finalen. Under den gångna säsongen blev det 20 poäng på 45 matcher för AIK i Hockeyallsvenskan."
Alltså 20 poäng på 45 matcher å tack och hej. Hur många i Timrå gjorde 20 poäng på 52 matcher? Dahlén och Pettersson, nån fler? Genborg?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer