Just nu 15 st, Forsell inräknad. En till på topp6 ska in. Det finns det pengar för. Superduperspets? Tvek. Spetsen blev inte som man hade tänkt sig iaf. Övriga spelare kommer behöva höja sig väldigt mycket om det här ska gå. Tänker på spelare som Eriksson, Heikkinen, Forsell, Hartmann, Lundmark.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Just nu 15 st, Forsell inräknad. En till på topp6 ska in. Det finns det pengar för. Superduperspets? Tvek. Spetsen blev inte som man hade tänkt sig iaf. Övriga spelare kommer behöva höja sig väldigt mycket om det här ska gå. Tänker på spelare som Eriksson, Heikkinen, Forsell, Hartmann, Lundmark.