FH - avdammad: Kommer inte försvinna någon innan man börjar försäsongen osv. Men lär droppa av någon spelare i början på säsongen skulle jag kunna tro.
Men starta med 16 forwards gör vi enligt Nubben. Kanske behövs med tanke på att den sista forwarden som ska in verkar bli en med artistkontrakt (?), plus Genborg på en eventuell camp. Då står vi i så fall utan 2 st tilltänkta spelare i topp6 vid seriestart.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men starta med 16 forwards gör vi enligt Nubben. Kanske behövs med tanke på att den sista forwarden som ska in verkar bli en med artistkontrakt (?), plus Genborg på en eventuell camp. Då står vi i så fall utan 2 st tilltänkta spelare i topp6 vid seriestart.