Sakic: Man lär kunna kalla en spade för en spade. Vi har förlorat så fruktansvärt mycket talang och spets under två år och man har sagt. -vi ska sprida ut poängen. Gott så. Men -När dessa värvning inte levererar då går det åt helvete. Jag blir gärna glatt överraskad men på förhand tycker jag det är solklart vart vi hör hemma i tabellen.
Nubben lär ha samma träffsäkerhet som Fröberg hade i Oskarshamn för att detta ska gå vägen tror jag.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer