Saik-Småland: Nej, jag valde bort att lyssna på "experterna" den här gången, precis som efter alla andra matcher också.
Jag har nog ingen djupare analys på det jag skrev att bjuda på alltså. Det var mer en känsla jag hade, att jag hade förväntat mig ett ännu starkare Skellefteå på hemmaplan i finalmatch 1. Nu vinner ni rätt knappt ändå, 4-1 ENG. övertygar inte på mig. Men en seger är alltid en seger, oavsett hur tveksamt spelet ser ut, kanske har jag fel?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer