JanneH: Så det blev en värvning av Forsell. Jag hoppades att det inte skulle bli någonting. På något sätt vill jag ändå ge honom en chans, men samtidigt: Han har varit ordinarie i Färjestad i tre säsonger. Jag tycker att det är en ganska bra chans. Sedan säger Forsell själv att han vill "fortsätta utvecklas". Fortsätta? Jag ser en spelare som har stått i princip stilla i flera år.
Jag kategoriserar det här som en chansvärvning. Jag hade nog varit mindre negativ om det inte hade varit för att vi redan har en hel hög med spelare för botten 6. För övrigt som hoppas jag att Forsell överraskar och att jag får äta upp min negativa inställning.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer