känns som vår centersida är spikad nu o det som ska in är en vinge?
nu har så klart inte alla lag värvat färdigt men en del har ju lite att jobba med. aktuella center sidor:
timrå: mclaughlin, lander, eriksson, westfält, levinsson, rykte: kivenmäki djurgården: björck, josefson, pettersen, salsten, rykte: vejdemo linköping: ehn (spelade knappt center), elie (skadad), bakke olsen, larsson björklöven: hemmyr, kangas, lundin, rykte: wallmark hv71: davidsson, johnsen, rousek, linus lindström (ang o heponiemi är listade som c men vette fan om de gjorde en match som det?) brynäs: hillström, larsson, ölund örebro: kossila, mastomäki, oscarson, stockselius
känns som det här med centrar är ett problem för många lag, för visst fan avundas man inte alla andras sits sett till vår?
FH - avdammad: Som exempelvis Kivenmäki som är draftad av Detroit och har varit över på camper när han var yngre. Zäta har en betydligt kortare väg till information, främst kring Detroit-draftade spelare men alla scouter har blykoll på alla spelare som varit draft-aktuella vid någon tidpunkt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer