Smörgåsen : Tror det kommer att handla mycket om vad man visar på isen också. Jag kan uppleva att det under Tommys styre (samt delar av Antes styre) har funnits många tillfällen när vissa spelare har varit lite mjäkiga.
Jag kan till exempel dra mig till minnes många gånger när man i frustration undrat vad fan de håller på med när de glider av isen för byte, eller att de skickar iväg pucken helt okontrollerat på en icing ist för att lägga den till kollegan bredvid etc.
Om vi bygger bort de beteendena med nån gubbe mer i truppen så välkomnar jag det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kan till exempel dra mig till minnes många gånger när man i frustration undrat vad fan de håller på med när de glider av isen för byte, eller att de skickar iväg pucken helt okontrollerat på en icing ist för att lägga den till kollegan bredvid etc.
Om vi bygger bort de beteendena med nån gubbe mer i truppen så välkomnar jag det.