Smörgåsen : Forsell kan inte vara tänkt som något annat än en 3-4:e kedjespelare. Iaf i min värld. Blir gärna överbevisad att han gör det riktigt bra och får det lyft som han inte hittills fått i Färjestad under alla säsonger han varit där.
Han får slåss med Walli, Lundmark mfl om plats i laget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Forsell kan inte vara tänkt som något annat än en 3-4:e kedjespelare. Iaf i min värld. Blir gärna överbevisad att han gör det riktigt bra och får det lyft som han inte hittills fått i Färjestad under alla säsonger han varit där.
Han får slåss med Walli, Lundmark mfl om plats i laget.