Smörgåsen : Jo men att förflytta spelet ner i motståndarens zon och att stänga ner deras "stjärnor" där tyckte jag att han hade en uppsida! Kreativiteten däremot, där kan jag hålla med dig!
nån fler som hört att kivenmäki ska vara rätt billig? tycker mig sett det någon annanstans o nu pratade jag med en som sa att så var fallet. har själv inget konkret mer än så men ger ju lite förhoppningar om att vi faktiskt kan få in en till från en rätt bra hylla isf
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer