Smörgåsen : vem gjorde inte det? Och alla hjärndöda dump. Eller pass till stillastående forward vid linjen. Bara att hoppas att alla var lojala Tommy och körde hans överlevataktik fullt ut. Ingenting var vackert förutom hos spelare som är unga nog för att bara köra på eller från trotjänare som gick för ett Schweizkontrakt. Resten var en grå klump som löd Tommy.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas verkligen att Gath får tillbaka glädjen.