Gooode: Hehe, jag har nämnt nåt dylikt förut härinne.
Vi ger Dahlén typ 2-3 säsonger i Schweiz. Sen har vi kryddat på truppen innan dess. Så kommer han hem mer som en "krydda" mer än att han måste bära laget på sina axlar. Han kanske rent av inte kan hålla sig att komma hem om han ser att vi har ett lag att räkna med.. 😏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi ger Dahlén typ 2-3 säsonger i Schweiz. Sen har vi kryddat på truppen innan dess. Så kommer han hem mer som en "krydda" mer än att han måste bära laget på sina axlar. Han kanske rent av inte kan hålla sig att komma hem om han ser att vi har ett lag att räkna med.. 😏