vonDöbeln: Nej det finns en risk där men SKRIDSKOSKENAN hade räknat med honom och tyckte tydligen att det verkade vara en svag centeruppställning. (Som jag tolkade det) Jag tror faktisk han kan vara vass nog för att spela förstacenter om han nu blir kvar. Vejdemo skulle vara en av ligans bästa andracentrar om han kan hålla samma nivå som i år. Han är stark nog för förstakedjan också för ett lag på undre halvan. Josefson har till sist opererat sig och ska vara redo till hösten. (Han spelade t o m mot Malmö i åttondelarna) Han har hög potential men man är lite rädd för skador. Salsten klarar nog av att köra som fjärdecenter utan problem också om han inte blir utpetad på en kant ifall Krüger blir kvar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror faktisk han kan vara vass nog för att spela förstacenter om han nu blir kvar.
Vejdemo skulle vara en av ligans bästa andracentrar om han kan hålla samma nivå som i år. Han är stark nog för förstakedjan också för ett lag på undre halvan. Josefson har till sist opererat sig och ska vara redo till hösten. (Han spelade t o m mot Malmö i åttondelarna)
Han har hög potential men man är lite rädd för skador.
Salsten klarar nog av att köra som fjärdecenter utan problem också om han inte blir utpetad på en kant ifall Krüger blir kvar.