tjobba: Det var inte många biljetter kvar på ticnet igår iaf. Jag tror/hoppas att det kan bli fullt iom att många som var på premiärmatchen (inkl. mig själv) har berättat för alla andra vilken kanonarena vi fått, de flesta jag pratat med har blivit väldigt nyfikna om inte annat.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag tror/hoppas att det kan bli fullt iom att många som var på premiärmatchen (inkl. mig själv) har berättat för alla andra vilken kanonarena vi fått, de flesta jag pratat med har blivit väldigt nyfikna om inte annat.