Maktankan: Ev. artistkontrakt och "risken" för Genborg på camp bör absolut tas med i beräkningen. Själv har jag dock svårt att tro att en så pass viktig pjäs kommer att sajnas på ett sånt avtal. Man vill inte gärna halka efter i början. Vi vet alla hur svårt det är att jaga ikapp och den spelartyp vi ska ha in kan vara direkt avgörande för en bra start.
Även jag ser gärna att den linan förblir intakt, men kan också se Eriksson som ett alternativ i mitten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Även jag ser gärna att den linan förblir intakt, men kan också se Eriksson som ett alternativ i mitten.