1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3026969

Sv: Silly Season 2026-27
Jåkkinen: Ja Kentää lär nog kunna trolla fram nåt bra och kapital verkar det finnas gott om i Umeå. Gäller att Nubben & co ligger steget före nu så inte löven glider förbi oss. Vi borde ju ligga steget före med mer år i SHL och fler spelare som lirat på denna nivå men våra sk breddspelare måste också steppa upp och visa sig. Fler måste kliva fram och producera mer och nu har vi ju inte Jonte längre heller. Blir konstigt när det drar igång och ingen #54…den tanken gör väldigt ont tycker jag. Hur som så borde vi ligga före Löven på det mesta och även organisatoriskt. Klarar dom sig kvar det berömda första året så kan dom bli farliga längre fram.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer