RYGG HANS: Korrekt, andralinan saknar en rightare. Jag ser dock ingen lösning på det då vi har ett överflöd av rightare i bottom 6, snarare än top 6. Fjärdelinan ser jag mer som en shutdown line ändå så där spelar väl fattningen mindre roll.
Smörgåsen : Ja, kanske att den väger för lätt och att vi kräver för mycket av Eriksson. Jag skulle kunna se att man switchar Eriksson och Lander. Skulle ge lite bättre fördelad tyngd och fortfarande ge Eriksson helt ok lekkompisar att utvecklas bredvid.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Smörgåsen : Ja, kanske att den väger för lätt och att vi kräver för mycket av Eriksson. Jag skulle kunna se att man switchar Eriksson och Lander. Skulle ge lite bättre fördelad tyngd och fortfarande ge Eriksson helt ok lekkompisar att utvecklas bredvid.