RYGG HANS: Korrekt, andralinan saknar en rightare. Jag ser dock ingen lösning på det då vi har ett överflöd av rightare i bottom 6, snarare än top 6. Fjärdelinan ser jag mer som en shutdown line ändå så där spelar väl fattningen mindre roll.
Smörgåsen : Ja, kanske att den väger för lätt och att vi kräver för mycket av Eriksson. Jag skulle kunna se att man switchar Eriksson och Lander. Skulle ge lite bättre fördelad tyngd och fortfarande ge Eriksson helt ok lekkompisar att utvecklas bredvid.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Smörgåsen : Ja, kanske att den väger för lätt och att vi kräver för mycket av Eriksson. Jag skulle kunna se att man switchar Eriksson och Lander. Skulle ge lite bättre fördelad tyngd och fortfarande ge Eriksson helt ok lekkompisar att utvecklas bredvid.