1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3026999

Sv: Silly Season 2026-27
JanneH: just heikkinen vill jag minnas hade förbannad motstuds i början på säsongen, mycket skott som var ramträffar, bra räddningar av målis osv, sedan kändes det lite som att det gick troll i grejerna för hans del.
spontant borde man utnyttja hans skott i PP, ställ han på dahlens plats och mata direktskott bara. så kommer det ramla in 10-15 mål gissar jag på.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
SuperMupster: Gubben skulle ha varit ute o bytt hjul på båda bilarna men snö o en jävla blåst gör att man stannar inne o vips så va de ju hockey på tv j18 vm duktiga grabbar där men ser fram emot att titta på Kivenmäki igen o hoppas att han har en bättre dag idag förra matchen hände de inte mycket för honom men nu tror jag att dom skärpt sig!!🤣😎🇱🇸🇱🇸

Sv: Silly Season 2026-27
SuperMupster: Det är min magkänsla också. Har ju inga siffror som backar upp det men kändes som att han hade motstuds i början, när han fick spela med Lander, Wedda och Barre. Sen blev han förpassad till tredjelinan med Levinsson/Westfält och Lilja där de först hittade lite groove precis innan Levinsson gick sönder.

Sen gynnas ju inte direkt Heikkinen av att Dalle stod i båda PP formationerna. Vi blev ju väldigt lättlästa i slutet av säsongen när PP1 och PP2 hade som mål att passa Dahlén.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer