Red Bulls: Tommy är head coach och har stort ansvar men det kan inte bara vara hans fel att så många presterade så dåligt. Spelarna måste ju ta lite eget ansvar.
Gällande Heikkinen så har jag inte gett upp på honom även om jag kan låta onödigt neggo. Att "kunna gå med Lindberg och Hugg" måste ju vara det enklaste jobbet som finns i SHL just nu, upp till bevis denna säsongen att han även kan prestera utan Lindberg och Hugg.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gällande Heikkinen så har jag inte gett upp på honom även om jag kan låta onödigt neggo. Att "kunna gå med Lindberg och Hugg" måste ju vara det enklaste jobbet som finns i SHL just nu, upp till bevis denna säsongen att han även kan prestera utan Lindberg och Hugg.