bar mofftak: Om han nu skulle vilja på till SHL redan nästa säsong så är väl bättre att han går till en klubb med betydligt bättre framtidsutsikter än Timrå.
bar mofftak: En som i mitt tycke borde vara i siktet hos nubben framöver även om han kanske e draftad!!!🤣🇱🇸🇱🇸 En riktigt sniper va jag sett!🤣🤣 Som skulle passa perfekt med Kivenmäki!!🤩🤩
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...