Villervalla: Inte helt oväntat namn. Det slog mig när jag såg inspelningen från medlemsmötet att en för mig okänd styrelseledamot stod för en stor del av presentationen. Nu fårstår jag varför... :-)
Redax 2: Tanken slog mig också på mötet i och med att Backlund stod mest tyst i bakgrunden medan Olof var den som höll i större delen av mötet..... riktigt bra dessutom. Tänkte för mig själv där och då... "HAN skulle kännas klockren som ny ordförande"
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...