Har sagt detta länge och håller med Wikegård. Dags att vi ställer högre krav från NHL lagen som "äger" våra spelare helt utan nån större ersättning eller motkrav sett till resurserna och arbetet vi lägger ner på varje talang.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dags att vi ställer högre krav från NHL lagen som "äger" våra spelare helt utan nån större ersättning eller motkrav sett till resurserna och arbetet vi lägger ner på varje talang.