Patrick Polly: Lite så är det ju, ja… superlativen haglar, som de alltid gör. Vore allt det han radade upp facit och dokumenterade egenskaper som man i stort sett kan testa positivt eller negativt för så förutsätter det samtidigt att Nubben/sportrådet resonerat: ”vill vi ha en assisterande med bra kravställan, är en energikille som driver hårt, är duktig på individuell utveckling och som ska bli spännande att följa? Absolut inte.”
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...