+ 11
Inlägg: 3029417
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Knylan: Ja att skriva moderklubb i passet numera är förlegat. Det är värvarträsket som gäller. Man behöver smeka föräldrar och agenter, vifta med rödingar, samt fula med dem om garanterad roll och speltid.
+ 2
Nä, godkänt är det absolut inte, men ett symtom på flera olika mekanismer där merparten ligger lite utanför klubbens kontroll. Vi måste kanske ge oss in i det där värvarträsket också, eller hitta någon annan väg.