+ 8
Inlägg: 3029648
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Så kan det vara, för min del så vill jag ha en stor stark "buffel" i den kedjan i så fall.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Genborg där istället för Wedin kan bli bra annars blir det på tok för lätta små dessutom hur många matcher klara Wedda med sin sköra kropp. Ser Wedin hellre med tyngre Walli Lander som kan ta det fysiska så han får mera ytor för sin skridskoåkning och skott
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Nu kanske jag killgissar med hjärtat här men när Wedda gör mål är det inte rätt ofta mål i väldigt viktiga lägen dessutom? Eller är det bara för att vårt målskytte är så klent så alla mål känns viktiga?
+ 2
Har även gjort liknande siffror några gånger tidigare också. Eriksson skulle behöva ta offensiva kliv. I det övriga spelet tycker jag han hanterar det mesta mycket bra. Visade i JVM att han kan vara en bra balansspelare mellan Frondell och Eklund om jag minns rätt, i en 1:a kedja. Tror det är en bra miljö/kedja att kunna steg i också. Hoppas man testar denna kombination.