Gathlopp: Säger fortsatt inget om periodiseringen. Lika samma som för Timrå och de bonusar som ligger men som inte ska betalas ut på en gång. Försök igen.
Inlägg: 3029781
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rico01: Helt normalt att behöva gå ut och jaga sign off-pengar. Helt normalt att tvingas köra avbetalningar. Helt normalt att köra 5 nya möten med avbetalningar som ämne. Helt normalt att behöva sänka budget pga sign off.
Försök igen själv.
Försök igen själv.