+ 3
Inlägg: 3029925
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Möjligen kan Gath få igång det som fanns i Lilja i slutspelet med Luleå. Att jobb hårt hela tiden, att aldrig tumma på jobbet och kampen det blir nyckeln. Jag skulle säga att det är typ bara spelare som Dahlén som kan komma undan med att inte göra jobbet och ändå vara bra.
Är ju inte direkt slumpen att saik vann i år, det lag som konsekvent jobbade hårdast hela tiden som ett lag. De jobbar också tillsammans så smart och så synkat som en enhet. Det hoppas jag Gath kan ge oss i år. Inte bara en hårt checkande Walli som kör i ensam regi. Mer tanke mer som en enhet.
Är ju inte direkt slumpen att saik vann i år, det lag som konsekvent jobbade hårdast hela tiden som ett lag. De jobbar också tillsammans så smart och så synkat som en enhet. Det hoppas jag Gath kan ge oss i år. Inte bara en hårt checkande Walli som kör i ensam regi. Mer tanke mer som en enhet.
+ 4
men som du är inne på med westfält, han kan säkert vara nyttig med sina kvaliteer i andra lag men där tror jag tyvärr vi har för många likasinnade o vi behöver målgörare.
gällande lilja ser jag tyvärr ingenting just nu men det gjorde jag inte med sundh heller i början så allt är relativt.