+ 5
Inlägg: 3030226
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Vargher85: 120k har jag för mig man läst på Pääjärvis lön? Låter rätt rimligt i så fall.
Edit: såg nu att Madhawks lista lagts upp nedan. Alltså runt 120k så.👍
Även om det är pengar vi kan spendera bättre om han inte steppar upp från föregående säsong. Men förhoppningsvis har han mer i sig under en mer "framåtlutad" filosofi hos Gath!
Edit: såg nu att Madhawks lista lagts upp nedan. Alltså runt 120k så.👍
Även om det är pengar vi kan spendera bättre om han inte steppar upp från föregående säsong. Men förhoppningsvis har han mer i sig under en mer "framåtlutad" filosofi hos Gath!
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Varför skulle vi ha slängt en massa pengar efter Pääjärvi som förmodligen stannar i länet och lever gott på sina miljoner när han inte tycker hockey är roligt längre?
Det är spelare som #2 med få SHL-år som måste spela så länge de kan.
Det är spelare som #2 med få SHL-år som måste spela så länge de kan.
+ 1
Om man nu är road av matematik.