+ 9
Inlägg: 3031214
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Tjena!
Vill bara förtydliga att ingen förening ”godkänner” någonting. Alla har önskemål. Vi har försökt byta till oss så mycket vi kunnat, samt önskat hemmapremiär. Alla önskemål går inte i mål, mycket på grund av så kallade ”eventarenor”.
Nu byttes Leksand rakt av med Löven vilket påverkar vissa resor. Och ja, vi har redan lämnat in önskemål att ha en lördagspremiär nästa säsong.
PS, ansökan för uteservering för hemmapremiären är inlämnad. Hojta om ni har något önskemål på livemusik.
Vi ses där Timrå spelar.
Vill bara förtydliga att ingen förening ”godkänner” någonting. Alla har önskemål. Vi har försökt byta till oss så mycket vi kunnat, samt önskat hemmapremiär. Alla önskemål går inte i mål, mycket på grund av så kallade ”eventarenor”.
Nu byttes Leksand rakt av med Löven vilket påverkar vissa resor. Och ja, vi har redan lämnat in önskemål att ha en lördagspremiär nästa säsong.
PS, ansökan för uteservering för hemmapremiären är inlämnad. Hojta om ni har något önskemål på livemusik.
Vi ses där Timrå spelar.
+ 29
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: helt sjukt att stoppa in löven i en sådan bortaturne. De som planerat spelschemat måste ha trott att det är exakt lika långt till alla lag. De kan inte ha fattat att Sverige är avlångt
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Det gör ingen skillnad att det är i slutet av serien, poängen är lika mycket värda hela tiden.
Däremot ser det ju tufft ut med ordningen på matcherna, de borde byta plats på Löven och FBK så blir det inte lika mycket flackande fram och tillbaka.
Däremot ser det ju tufft ut med ordningen på matcherna, de borde byta plats på Löven och FBK så blir det inte lika mycket flackande fram och tillbaka.
+ 3
25 feb - FBK borta
27 feb - Löven borta
2 mars - FHC borta
4 mars - ÖHK borta
6 mars - VLH borta
Bland det sjukaste man sett, runt hela Sverige med varannan dag matcher. Här kan vi råka illa ut på riktigt. Redan ångest.
Idiotiskt av Timrå att godkänna nåt sånt där i slutskedet på grundserien.