Zåsse klubban: mejla gärna dessa bilder till klubben så dom får lite känsla för hur det ska se ut.
Dom har ju varit inne på rätt spår med talltröjan men bortastället har dom aldrig någonsin fått lyckad..... nån säsong. Tror problemet med att dom känns plåttriga är att dels texten TIMRÅ som sammanfaller med all reklamtext, samt att viss reklam är i färg istället för färganpassad som den är på hemmastället. Den ser ofta bara rörig ut och rent av.... ful.
Märkligt att det går att skapa en komplett snygg bortattröja med schyssta AI-program på några minuter nu samtidigt som föreningen misslyckas totalt i flera decennier.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer