The great one: Tycker allt detta bara talar för sundsvallsmentaliteten. Örebro är känt som gnällbältet men folk i Sundsvall verkar inte vara bättre alls. Otroligt jävla tråkigt folkslag generellt. Bakåtsträvare hela bunten, kan och vet allt men raserar det mesta.
Skönt att vi får en tränare från Skåne. Dom är iaf sköna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skönt att vi får en tränare från Skåne. Dom är iaf sköna.