Villervalla: Han slog ju igenom i vårt J20-lag och det snackades en del om honom vill jag minnas. Man undrar på vilka grunder detta snack uppstod för att göra poäng som junior är ju en sak, men blott 5 matcher och 0+1p på dessa övertygar knappast.
19 matcher för Oskars under covidsäsongen (poänglös - någon som är förvånad?) och där var den svenska sagan slut. Men att som 37-åring kunna nå ett VM-slutspel för hemlandet måste vara en sjukt stor merit för honom själv ändå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer