Tom Topp: Ja det hade varit sjukt jobbigt om han sagt "Jag gillar när mina spelare inte tar i. Jag gillar när det går långsamt och jag gillar när man låter bli att försöka vara offensiv"
steveroper: ”jag gillar kontroll och att stänga mittzon. Spelet utan puck är det absolut viktigaste och det ska alltid vara två redo att backa upp den som tar ner tempot. Vi ska inte jaga i egen zon utan styra ut och avvakta”
Det var det där du försökte säga.
Man behöver inte spela dum och göra sig rolig på något alla förstod vad Gath menade.Totala motsatsen till Tommy dvs.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer