1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035245

Sv: Apropå nånting...
Artikel med Gath i ST idag och en sak känns inte 100%... "Flytten norrut kommer Mikael Gath att genomföra utan familjen som ska bo kvar i Skåne"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Det här pratade han själv om ganska mycket när han var uppe första vändan direkt när det blivit klart. Han har väntat på att barnen ska bli så här stora och nu är han riktigt sugen, det passade honom bra med nära till jobbet tidigare men nu behöver de inte honom på daglig basis längre.

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Det där är alltid oroväckande. Skönt ändå att ena sonen flyttat från Ängelholm inför nästa säsong, haha. Den andra, 18, är ju kvar i Rögle.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.