+ 4
Inlägg: 3035330
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jk: Jag må digga silly, men om man bara ska fokusera på endast silly så kommer jag nog inte lyssna många minuter.
Hoppas det dyker upp någon annan rolig podd som fokuserar på varje veckas omgångar istället då!
Både Pettersson och Madhawk känns ju mest skarpa på just sillybiten. Det hockeymässiga, not so much...
Där var ändå Sanny en bra motpol i Sanny och Svensson.
Hoppas det dyker upp någon annan rolig podd som fokuserar på varje veckas omgångar istället då!
Både Pettersson och Madhawk känns ju mest skarpa på just sillybiten. Det hockeymässiga, not so much...
Där var ändå Sanny en bra motpol i Sanny och Svensson.
Aftonbladet känns ju som ett kliv nedåt rent spontant, förvånar mig inte öht om det har att göra med att både TV4 och Aftonbladet ägs av Schibsted och man löst nåt trevligt avtal däremellan.