1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035330

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jag reagerade i förra veckan på att man skrev att Madhawk och Persson skulle ratta en silly-podd till nästa år och att man skulle ha nån till hockeygrej, funderade på om Sanny var på väg någonstans då.

Aftonbladet känns ju som ett kliv nedåt rent spontant, förvånar mig inte öht om det har att göra med att både TV4 och Aftonbladet ägs av Schibsted och man löst nåt trevligt avtal däremellan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jk: Jag må digga silly, men om man bara ska fokusera på endast silly så kommer jag nog inte lyssna många minuter.

Hoppas det dyker upp någon annan rolig podd som fokuserar på varje veckas omgångar istället då!

Både Pettersson och Madhawk känns ju mest skarpa på just sillybiten. Det hockeymässiga, not so much...

Där var ändå Sanny en bra motpol i Sanny och Svensson.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.