Tom Topp: ingen fara. Är Jacob O bättre än Westfält som breddcenter i SHL?
Inlägg: 3035415
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: nu tog ju även Luleå Lundin tidigare säsonger som inte är ett ämne för SHL. Att plocka Jacke som bredd känns totalt hjärndött. Hans enda styrka är det offensiva så vad ska han göra som brunkare? Där är Westfält 150 gånger bättre. Säger en del.
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: jag är fel man att fråga, eftersom jag gillar Westfälts jobb på isen! Olofsson är väl en som hade talangen men slarvade bort den.
+ 3