1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035415

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: ingen fara. Är Jacob O bättre än Westfält som breddcenter i SHL?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: nu tog ju även Luleå Lundin tidigare säsonger som inte är ett ämne för SHL. Att plocka Jacke som bredd känns totalt hjärndött. Hans enda styrka är det offensiva så vad ska han göra som brunkare? Där är Westfält 150 gånger bättre. Säger en del.

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: jag är fel man att fråga, eftersom jag gillar Westfälts jobb på isen! Olofsson är väl en som hade talangen men slarvade bort den.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.