Tom Topp: Tänkte att om marknaden är så tom på centrar kanske t.o.m. SHL-lag (Luleå) är intresserade om Timrå vill skeppa Westfält?
Inlägg: 3035421
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: fast som jag skrivit förut så gillar jag Westfält. Tycker att han gör ett utmärkt defensivt jobb och passar ypperligt i rollen som fjärde center.
+ 4