JonteD: Tänkte bara att nån jävla fördel ska man väl ha när man har lite sympatier för ÖIK 🤣 Jo ja vet att man e lite tokig men jag e inte lika tokig som en del i MoDo boken där är de nog en del som kanske skulle få ett boende på Sidsjön!!🤣🤣😎🇱🇸
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo ja vet att man e lite tokig men jag e inte lika tokig som en del i MoDo boken där är de nog en del som kanske skulle få ett boende på Sidsjön!!🤣🤣😎🇱🇸