1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614986 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3036151

Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Av Korpberget?
Näe, Uppväxt på Rörvägen, sen Droppvägen Sörberge/Tallnäs, Härnösand sedan 17 år. Stuga i Lillsand, Norrfällsviken.

Thats me..

Var bor ni andra? Om vi ska passa på att lära känna varandra lite under lågsäsong…

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Uppväxt i Fagervik och nåt år i Sörberge innan flytt till Gävle 1997. Flyttade till Falun 2011 och sedan till Årsunda utanför Sandviken 2015 och här har jag stannat sedan dess.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Alnö (71-92)
Sundsvall (92-98)
Fjollträsk (98-...)

Fast vi i Hässelby är ju lite hårdare än innerstads fjollorna

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Javisst! Festligt förslag! Född och uppvuxen i Njurunda och utlandsboende sedan 25 år. Väääldigt långt till både hemma- och bortamatcher, men det brukar bli sådär en 4-5 stycken ändå varje säsong.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Njurundabo har flyttat till Strandparken i Bredsand för två år sedan.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer