1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3036168

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Han har väl redan värvat 4-5 st? Än så länge inget att höja på ögonbrynen för, förutom Wallmark och kanske nån till. Inte så att dom plockar in 6 st Wallmark direkt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Har dålig koll senaste tiden vad de värvat, men som du säger så är det väl mycket troligt så att det inte är många platser kvar att värva.

Men det blir en svårbedömd säsong oavsett. HV vart står de, Malmö kan de fortsätta överraska och ta ytterligare steg? Örebro, hur slår det ut med att få in en mer offensiv tränare istället för Eriksson?

Som det känns nu så kan vi likväl skrälla rejält och hamna topp 6, eller hamna på kvalplats. Allt handlar om hur väl det slår ut med Gath, hur skadefria vi får vara etc.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer