-Sputnik-: Dom har värvat Lukas Wallmark, Tristen Robins, Chris DiDomenico, Topi Niemelä än så länge. Sen ska väl Lassi Lehtinen in i målet också. Två st till ”spets” då ungefär. Det blir kriga för att undvika kval för deras del.
+ 1