Kulltorp: Där är vi eniga. Lander får centra 3:e kedjan, tillsammans med Hartmann och Heikkinen kanske. Tyngd, grit och lite halvspets. Kan bli en rätt så bra 3:e kedja. Kommer krävas minst 3 kedjor som kan chippa in framåt.
Smörgåsen : Lär krävas att vi blir ett ”4-kedjorslag” som man pratat om, då vi inte har dom 45+ poängspelarna längre. Någon kanske är uppe på 40 strecket och nosar, typ en hel Wedin eller att Kivenmäki blir en succé. Produktionen kommer behövas spridas ut på fler kedjor istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer